Sök på bloggen

onsdag 20 april 2011

Tungviktsmatchen EP:15-15

Ja, då står man nu här på fel sida om målsnöret, snopet, men förra veckan var jag ur fokus och gjorde några fler tabbar än mina medtävlande Så är det. Men fjärde plats i denna professionella inramning är inte så illa pinkat av en sliten gubbe!

Ny är det dags för våra Göteborgshydror att bekänna färg i denna slutkamp.

Bägge tjejerna är vid gott mod och startar på högsta växel

Jag måste erkänna att det är med smärta jag står med de andra på läktaren och försöker att trolla fram den glädje och det stöd som de båda är värda efter allt kämpande.
Samtidigt är det så fantastiskt roligt att återigen möta alla vänner som tidigare lämnat oss.

Deras första utmaning är den friterade abborren, attans så mycket abborre jag filéat i mina dar, varför fick inte jag?

Louise är verkligen med all rätt orolig när Leif börjar leta ben

Jennie vinner del1, dags för "FruitCake" (ungeför som jag känner mig just då)

Även här drar Jennie förbi, vi börjar se ett mönster nu, kan det bli...nej men...jo kanske...

Louise börjar tappa fattningen

Dags för sista utmaningen för damerna

And the winner is:

Louise

Grattis Louise! Lycka till nu.

Jag vill också passa på att tacka METER, Bonnier & TV4 som gjort detta möjligt. Tack för att jag/vi fick göra denna fantastiska resa som på många sätt bara börjat, Tack än en gång!

Och ett extra SUPERTACK till vår Jury: Leif, Markus & Per. Älskar er (på ett manligt sätt förstås) Faan vad kul detta varit, och kommer att bli (hoppas jag)
-Åke Lithen, URSVIKEN

Bildkälla: TV4play

Inga kommentarer: