Sök på bloggen

fredag 1 februari 2013

Whats cooking this weekend?

Ja, då var det snart helg igen!

Undrar vad jag ska hitta på att laga denna helg?


Känner mig lite inspirerad eftersom jag ska ner till finalen i Åretskock nästa vecka.
Det ska bli så kul att träffa alla vännerna igen och få chansen att mingla runt bland alla "foodies".

Funderar på om jag ska försöka sno ihop någonting lite tävlinginriktat denna gång?

Kanske göra någonting med mina glaskrabbor!
Eller fixa nått kul med flankstek!
Varför inte blanda in lite isländsk havskräfta?
Tror att det ligger en bit lammfilé nånstans i frysen också, hmm.
Marulkskinder har jag ju också!!!
Undrar om griskinderna är fräscha fortfarande, hmm

Någon som vill styra upp med ett tips? Kommentera gärna så kanske jag lagar något med just ditt förslag som inspirationskälla :)

*********************
Ett förslag som kommit är:

Inga kommentarer: