Sök på bloggen

lördag 21 maj 2011

Nu har jag varit på ICA i Kåge och demonstrerat mat hela dagen.
Det blev min Souvasskav & Limemarinerade jordgubbar med vaniljglass.

Leveransen av souvas kom från SvantesVilt förstås, de är helt outstanding på viltkött

Det första jag stöter på när jag kliver ut ur bilen är bilder på mig själv, oops här verkar det vara förväntningar!




Alex!

Min egen Taxichaffis Marianne kommer förbi och hjälper till lite på sin rast, gillas.

Eftersom det blev en hel del logistikövningar att rymmas i butiken med pannor, knivar och kastruller så hann jag helt enkelt inte med att ta flera kort, jäkligt synd, måste skärpa mig.

Men dagen flöt på: alla verkade uppskatta vad jag gjorde, kassorna klirrade lite extra (hoppas jag) och i stort sett alla Skelleftebor verkade komma förbi min lilla hörna, jättetrevligt.

Mats Boman & Roland från Nyhléns och andra digniteter synade mig lite extra i sömmarna, alltid kul när man blir lite extra granskad :)

Snabbt blev 11:00 till 17:30 och det var dags att lämna kåge med en ömmande rygg, mosigt huvud och ett lyckligt leende på läpparna, tack Peter för att jag fick låna lite yta i din fina butik, det märks verkligen att ni alla har "kul på jobbet!" det känns härligt. Vi ses säkert igen ;)

Inga kommentarer: