Sök på bloggen

torsdag 3 mars 2011

Hemliga lådan, orgasmen och mina brudar


Ja då står man återigen inför en till synes oöverstiglig utmaning, hur tusan ska jag få till något vettigt av detta, allt runt köttet skriker ju FLÄÄÄSK!
Men så kommer jag på det "Schnitzel", faan vad smart och unik jag är! eller? Alla verkar banka på tunna skivor kött, verkar vara fler som kom på samma briljanta idé, men nu gäller det att försöka utmärka sig positivt!!!
Marcus kommer förbi och verkar intresserad av mitt sardellsmör, nu börjar nerverna landa, det kanske kan bli något av detta :)
Han kikar också lystet på mina perfekt tournerade potatisar, YESS
Och det känns som de öser beröm över mig, HEMMA!! "Alla dansar Conga"
Och så Orgasmen: Filmteamet LOOOVADE ju att inte ta med detta men ack så lurad jag blev, med det är faktiskt rätt: Med all osäkerhet, spänning, urladdning så blir beröm vid podiet en förlösning som lätt kan mäta sig med...Ja just det!! en sån...

Sen står man då på rad IGEN och vet inte ett skit...
Tre var sämst, och här står vi tre, ljög de bara förut när de smakade på maten, eller? vad händer, nej nej inte igen! det får inte hända...

YEEEEEESSSS!!!

Sen blev det ju bara så fel, mina brudar, Norrlandsjäntorna, gullesnuttorna, mina bästa vänner.
Lämnar.
Oss.
Ikväll.

Så skulle det ju inte bli, jö. Jävla BEA.

Tur att Andreas finns kvar i alla fall, men det är inte riktigt samma sak ändå. Hoppas nu att det går bra för dem ute i den "Riktiga världen", vi (jag) saknar er...

Och nästa vecka bär det ut till skogs :) Svett och beväring, det blir grejor det. Hoppas jag får "Kepsen" i mitt lag :)

3 kommentarer:

Christian sa...

det var onödigt spännande igår.
trodde att nån av er skulle ryka..

den där kepsen är en god lirare, jag hade honom gärna i mitt lag, om jag ens hade kommit så långt som ni..

Unknown sa...

Tack Christian!
Kepsen är en sann lirare som aldrig är fel att ha med i ett lag.

Pernilla sa...

Bra Åke! Bloggen ser mycket coolare ut nu och det är kul att läsa. Krama P