Sök på bloggen

fredag 23 augusti 2013

Snart börjar det...

Nu är det mina sista timmar på Tieto innan Matfestveckan tar sin början.

Även om själva Matfesten inte drar igång förän på torsdag (29 aug) så är det mycket som jag måste tänka på innan jag kan känna mig trygg i rollen som temp-Krögare.

Redan i morgon blir det att sätta på sig kockkepsen och börja fundera på vad som ska med upp på Nordanå och vad som jag ev. missat att komma ihåg
*(hur jag nu ska kunna komma ihåg vad jag glömt????)*

Sen blir det att ordna släp, packa detsamma och till sist på onsdagen börja resan upp till min tillfälliga hemvist på Nordanåområdet. Det blir säkert många vändor innan allt blir klart.

Hoppas nu att det rullar på som det ska.

Och att mina brudar får upp en bra kvalitet och ett bra tempo så att allt våra (förhoppningsvis) gäster blir nöjda och glada.

Och jag håller alla tummar, fingrar och tår att högtrycket fortsätter att parkera över oss även nästa vecka :)

VI SES PÅ MATFESTEN I ÅKE's KÖK-tältet,
V Ä L K O M N A!!!

-Åke

p.s. Och JA! vi kommer att ta kort!!





Inga kommentarer: