Sök på bloggen

söndag 2 juni 2013

Ansökan Matfesten i Skellefteå 2013


Hej!





Vi kommer att ha ett mattält under matfesten i Skellefteå den 29 aug - 1 sep.


Eftersom jag hoppas att min mat blir populär så kommer jag att behöva hjälp i tältet.


Hjälpen kommer att handla om allt från paketering av maten, BBQ-grillning, betalning, hämtning av råvaror m.m.


Köket kommer att vara öppet från ~11:00 fram till 01:00.


Känner du dig manad eller har en bekant eller ungdom som vill vara med om en fantastiskt upplevelse.

Bra ersättning kommer givetvis att utbetalas, efter ö.k.

Vi kommer att göra Smokey Rolls, det är en rulle med Pulled Pork, Sallad och BBQ-sås.

År du rätt person för detta så tveka inte att höra av dig till oss!

Vi behöver veta namn, mailadress, telefonnummer, personnummer och ev. erfarenheter av att jobba med mat.

Skicka ett mail med rubriken: Ansökan Matfesten till akelithen@gmail.com

mvh
Åke E Lithén, Åke’s KÖK
akelithen@gmail.com
072-201 60 88

2 kommentarer:

Veronica sa...

Kanske om jag är ledig från jobbet :) / Veronica.

Unknown sa...

Men så roligt Veronica, du skulle verkligen vara en tillgång. Skicka ett mail så jag kan ha koll!
-Åke