Sök på bloggen

måndag 27 augusti 2012

Slarvar mest runt på Facebook

Hej vänner!

Vet att jag åsidosatt min blogg på sista tiden, det verkar som att mitt mesta matskapande hamnar på Facebook nu.

Så jag lägger upp ett bildcollage på en del av det jag knåpat med under vår/sommar.
Vill ni hitta mig på FB så leta efter https://www.facebook.com/LeChef så hittar ni mig!

Håll till godo:
Gåslever

Hummersoppa med kräftor

Hemlagad Chorizo

Torskrygg

Päron med zabaione
Viktor & Emelie's kladdkaka med bananskum

Caesarsallad

Bordsrökt lax med tillbehör

Mariannes apelsinkyckling

Friterad äggula

Wienersnitzel


Veg risotto med morot och kronärtskocka

Gåslever, kallrökt älg m.m.

SAIK pasta med bläckfiskbläck

Vaccad/gravad torskryg

SAIK Tiramisu

Pork wellington

Skaldjursrisotto

Panacotta

Mixed grillplate

Torskrygg med basilikapanering


2 kommentarer:

Elvira sa...

Mmm... Vill gärna beställa en tallrik hummersoppa, tack! Ser väldigt, väldigt god ut. :-)

Unknown sa...

ok, check. när ska jag komma ;)