Sök på bloggen

onsdag 23 mars 2011

Soppamannen gör hembesök, #1

MajBritt Och Roy!

Nu är det snart dags att göra ett hembesök hos "Hackman"s föräldrar!
BildKälla: GoogleEarth
Denna idé började i och med att Pierre (alias Hackman), min rotel 2:a i köket

, berättade att han varit hemma hos morsan. Döm om hans förvåning då han öppnade dörren till det aldra heligaste: Skafferiet och fann att min nuna stirrade tillbaka på honom. Där på dörrens baksida hängde en utskrift av mig och Kronprinsessan, och Pierre's mamma som är en sådan pedant och vägrar ha lappar och annat skräp i köket

Då föddes idén att nu jäklar ska vi överaska ett faan!
Hackman's far Roy var tyvärr emot hela idén: Int ska he va en jävla massa kamreor, paraboler och TV i mitt hus, nepp, he bli inget av detta!
En tidig Roybild!

Men efter en del övertalning och garanterande att det bara var vi som skulle komma så gav han med sig, undrar om jag kan ha kameran med mig eller om vi måste gå "UnderCover" med dold kamera?

Vi kommer nu att våldgästa paret Bäckström och bjuda på en potatis & purjolökssoppa till lunch i morgon torsdag 24/3:

Mer bilder och reportage kommer inom kort, skvallra nu inte till MajBritt Bäckström,

detta ska bli en överaskning!!!

1 kommentar:

Unknown sa...

Tack Åke för att du kom på denna underbara ide att överaska min mor. Min far är nu lite orolig att mamma skall svimma! Men det har ju aldrig gjort tidigare, så varför skall detta inträffa nu?
Kronprinsessan Victoria svimmade ju inte!